Zaštita potrošača i unaprjeđenje financijske pismenosti
Hanfa se pri obavljanju svojih aktivnosti između ostaloga vodi načelom izgradnje povjerenja među svim sudionicima financijskog tržišta te informiranja i praćenja zaštite korisnika financijskih usluga.
Zaštita potrošača prvenstveno podrazumijeva unaprjeđivanje pravnog položaja građana kao korisnika financijskih usluga prilikom kupnje ili ugovaranja različitih financijskih usluga na tržištu, no jedan je od važnijih alata u zaštiti potrošača i edukacija.
Stoga Hanfa pridaje veliku pažnju edukaciji u području financijske pismenosti iz svoga djelokruga i nadležnosti, ali i komunikaciji s potrošačima i zainteresiranom javnosti.
To uključuje odgovaranje na predstavke potrošača, objavu edukativnih materijala i upozorenja te održavanje predavanja, radionica i drugih vrsta edukacija kako za ciljne skupine tako i za širu javnost.
Postupanje po predstavkama korisnika financijskih usluga i njihova analiza također su jedan od alata praćenja zaštite potrošača.
Hanfa zaprima predstavke korisnika financijskih usluga i drugih zainteresiranih osoba iz svih područja svoje nadležnosti, odnosno područja osiguranja, tržišta kapitala, leasinga, faktoringa, investicijskih fondova, mirovinskih fondova, mirovinskih osiguravajućih društava i investicijskih društava, te postupa prema svakoj zaprimljenoj predstavci.
Sve je intenzivnija potreba da se potrošače informira o obilježjima financijskih proizvoda i usluga te da ih se upozori na rizike povezane s njihovim korištenjem, zbog čega je poseban naglasak stavljen na kontinuiranu edukaciju usmjerenu na podizanje razine financijske pismenosti.