Pritužbe potrošača

Odgovaranje na predstavke potrošača iznimno je važna aktivnost kojom Hanfa korisnike financijskih usluga (fizičke i pravne osobe) upućuje u njihova prava i obveze. Hanfa dostavlja odgovor podnositeljima u roku od 30 dana.

Napominjemo kako Hanfa nije ovlaštena arbitrirati u pitanjima imovinsko-pravnih odnosa te pomagati u ostvarivanju prava potrošača koja mogu proizaći iz pojedinog ugovornog odnosa, nego vršiti provjeru postojanja eventualnih propusta ili pogrešaka u smislu zakonskih neusklađenosti ili nepravilnosti. Odlučivanje o imovinsko-pravnim pitanjima u nadležnosti je odgovarajućih pravosudnih tijela, a Hanfa nije nadležna za odlučivanje u predmetima sudskih postupaka. Budući da je Hanfa nadzorno, a ne savjetodavno tijelo, također je važno istaknuti kako Hanfa nije ovlaštena korisnicima financijskih usluga davati pravne savjete.

 

Što učiniti u slučaju prijepora?

Ako smatrate da vas je neki od subjekata nadzora Hanfe oštetio svojim postupanjem, ovo su neki od koraka koje možete poduzeti: 
  1. Prvi korak uvijek bi trebao biti podnošenje pritužbe ili zahtjeva za pojašnjenje nastalog problema izravno društvu, i to u pisanom obliku. Pritom bi prije poduzimanja bilo kakvih daljnjih radnji bilo uputno zatražiti pisani odgovor društva.
  2. Ako niste zaprimili odgovor društva ili vam je prigovor odbijen te ako smatrate da je društvo prekršilo odredbe zakona iz nadležnosti Hanfe, svoju predstavku možete dostaviti Hanfi.
Napominjemo kako je prilikom dostave predstavke Hanfi potrebno:
  1. navesti kontakt-podatke podnositelja predstavke (ime i prezime, poštanska adresa) ili kontakt-podatke osobe ovlaštene za zastupanje ako je podnositelj ima (ime i prezime, poštanska adresa ovlaštenog zastupnika). U slučaju da predstavku podnosi ovlašteni zastupnik podnositelja, potrebno je dostaviti i punomoć za zastupanje.
  2. potpisati dostavljenu predstavku
  3. navesti naziv i adresu pravne osobe ili ime i prezime fizičke osobe na čije se postupanje odnosi predstavka
  4. jasno opisati pritužbu u predstavci te u prilogu dostaviti svu relevantnu dokumentaciju koju eventualno posjedujete.

Osim dostave službenim putem na adresu Hanfe, predstavke se mogu dostaviti i putem adrese elektroničke pošte potrosaci@hanfa.hr i/ili web obrasca.

Kod dostave predstavki putem navedene adrese elektroničke pošte maksimalna dopuštena veličina datoteka kojima se dostavlja dokumentacija iznosi 3 MB, pri čemu se dokumentacija može dostaviti u jednom od sljedećih formata: PDF, DOC, JPG.

Iako Hanfa nije nadležna za davanje mišljenja o odredbama propisa koji reguliraju tematiku zaštite osobnih podataka i postupanja s njima, upućujemo podnositelje predstavki da kod obraćanja i podnošenja predstavki Hanfi uzimaju u obzir tematiku zaštite osobnih podataka, odnosno da izbjegavaju dostavu osobnih podataka trećih osoba koje nisu dale privolu za prosljeđivanje tih podataka Hanfi niti postoji drugi pravni temelj za njihovu dostavu i obradu.

Pošaljite predstavku i/ili upit


Molimo unesite ime

Molimo unesite prezime

Molimo unesite ispravnu email adresu

Molimo unesite predmet

Molimo unesite društvo

Molimo unesite adresu



Molimo unesite upit
KOLAČIĆI

Nužni kolačići su nam potrebni kako bi stranica funkcionirala na ispravan način te kako bismo u što većoj mjeri održali sigurnosne standarde pridržavajući se svih važećih propisa.

Ova kategorija kolačića može se nazivati i tzv. kolačićima treće strane. Statistički kolačići pripadaju i skupini funkcionalnih kolačića koji nam omogućuju da se na web servisu sačuvaju informacije koje su prethodno upisane (primjerice korisničko ime ili jezik) te da poboljšaju mogućnost pružanja bolje usluge kroz praćenje analitike odnosno statistike posjeta. Moramo vas obavijestiti da prilikom korištenja ove kategorije kolačića dolazi do prijenosa podataka u treće zemlje.