Viši supervizor u Direkciji za superviziju izdavatelja (m/ž)
Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga (Hanfa) nadzorno je tijelo u čiji djelokrug i nadležnost spada nadzor financijskih tržišta, financijskih usluga te pravnih i fizičkih osoba koje te usluge pružaju.
Temeljni su ciljevi Hanfe promicanje i očuvanje stabilnosti financijskog sustava i nadzor zakonitosti poslovanja subjekata nadzora, a u ostvarivanju svojih ciljeva Hanfa se rukovodi načelima transparentnosti, izgradnje povjerenja među sudionicima financijskih tržišta i izvješćivanja potrošača.
Na temelju članka 17. stavka 2. točke 6. Statuta Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga („Narodne novine“ broj 53/12) Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga objavljuje sljedeći
POZIV
kandidatima koji su zainteresirani za zaposlenje
u Sektoru za superviziju tržišta kapitala na radnom mjestu
Viši supervizor u Direkciji za superviziju izdavatelja (m/ž)
(više izvršitelja)
Opis poslova:
- samostalno obavlja složene poslove iz nadležnosti Direkcije, a posebno prepoznaje i rješava probleme u radu, uz eskaliranje po potrebi
- predlaže izvanredne i tematske nadzore
- predlaže indikatore nadzora te okvir i model za prikupljanje podataka
- kontrolira dostavu izvještaja i obavijesti, kao i ispunjavanje drugih obveza subjekata nadzora
- predlaže mjere i načine smanjenja rizika subjekata nadzora
- provjerava i analizira zakonitost i rizičnost poslovanja subjekata nadzora te predlaže odgovarajuće postupanje
- samostalno izrađuje zapisnike, analize, prijedloge rješenja i druge dokumente u okviru nadzora i licenciranja
- kontrolira izvršenje izdanih mjera i ishoda nadzora
- prati regulativu i najbolju praksu te po potrebi predlaže i sudjeluje u donošenju i izmjeni propisa
- predlaže, koordinira i provjerava izradu dokumenata
- provjerava i verificira dokumente
- procjenjuje učinke provedenih nadzora na pojedinačnoj i skupnoj osnovi te predlaže odgovarajuće postupanje
- analizira utjecaj normativnih promjena na subjekte nadzora
- po potrebi sudjeluje u komisijama za licenciranje
- sudjeluje u izradi pokazatelja, korisničkih izvještaja i xml shema
- sudjeluje u odborima i radnim skupinama ESMA-e i drugih institucija
- sastavlja i kontrolira interne i eksterne izvještaje.
Uvjeti:
- završen sveučilišni prijediplomski i diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni prijediplomski i diplomski studij kojim je osoba stekla najmanje 300 ECTS bodova
- najmanje 3 godine odgovarajućeg radnog iskustva nakon stjecanja tražene stručne spreme
- aktivno znanje engleskog jezika
- dobro poznavanje MS Office alata
- položen državni ispit.
Napomena: Natjecati se mogu i kandidati koji nemaju položen državni ispit, uz obvezu naknadnog polaganja. Kandidati koji imaju položen pravosudni ispit ne trebaju polagati državni ispit.
Prednosti:
- završen studij ekonomije; smjer financije, menadžment, financijski menadžment, računovodstvo ili revizija
- poznavanje funkcioniranja tržišta kapitala
- poznavanje obveza društava na burzi
- poznavanje financijskog izvještavanja, MSFI-ja i revizije
- poznavanje izvještavanja o održivosti i standarda izvještavanja o održivosti
- izvrsno poznavanje MS Excela i MS PowerPointa, izvještajnih alata, XBRL i sl.
- radno iskustvo u poslovnim procesima vezanim uz financijsko izvještavanje, reviziju ili izvještavanje o održivosti
- radno iskustvo kod izdavatelja, u revizorskim društvima ili financijskoj industriji na poslovima financijskog izvještavanja, revizije ili izvještavanja o korporativnoj održivosti.
Što nudimo:
- ugovor o radu na neodređeno vrijeme uz probni rad u trajanju od šest mjeseci
- iskustvo suradnje s domaćim i međunarodnim institucijama
- stručno usavršavanje
- klizno radno vrijeme
- mogućnost povremenog rada na daljinu.
Zainteresirani kandidati trebaju se prijaviti na natječaj putem poveznice za prijavu najkasnije do 14.10.2024. godine te dostaviti sljedeću dokumentaciju na hrvatskom jeziku:
- molbu
- životopis
- diplomu
- potvrdu o radno-pravnom statusu osiguranika (elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji HZMO-a).
S razlozima i načinima prikupljanja osobnih podataka, kao i s načinom na koji se oni koriste kandidati se mogu upoznati putem poveznice Pravila privatnosti, a s načinom prijave i dostave dokumentacije putem poveznice Upute za prijavu na natječaj na našim internetskim stranicama.
Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti prilikom zapošljavanja prema Zakonu o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/17, 98/19, 84/21, 156/23) dužan je uz prijavu na natječaj priložiti svu potrebnu dokumentaciju predviđenu člankom 103. predmetnog Zakona, a koja je objavljena na internetskoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja:
https://branitelji.gov.hr/pristup-informacijama/zakoni-i-ostali-propisi/zakoni/1052.
Hanfa zadržava pravo da ne razmatra prijave s nepotpunom dokumentacijom.
Napominjemo da će u selekcijski postupak biti uključeni samo oni kandidati koji udovoljavaju formalnim uvjetima natječaja i čije kompetencije i radno iskustvo u najvećoj mjeri odgovaraju navedenim uvjetima i prednostima, sve u skladu sa zahtjevima radnog mjesta.
Prije zapošljavanja odabrani kandidat bit će obvezan dostaviti uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci).
KLASA: 112-01/24-02/29
URBROJ: 326-01-30-33-24-1
U Zagrebu, 24. rujna 2024.